Link naar de Live Webcam Stream

Link naar de live webcam stream

maandag 13 april 2009

Even uitgeschakeld........

Gisteren avond zat ik rustig thuis achter mijn computer toen de telefoon ging. Een z.g. noodoproep.
Voorheen gingen wij 1 keer per jaar de beest uithangen in de Karakiet in Purmerend.
Wij ( Patrick en ik ) verzorgen dan de muziek tijdens de feestavond van de Nationale Basketbal kampioenschappen van EarlyBird.
Wat heeft dat nu met het vogelhuisje project te maken hoor ik je denken.

Nou de computer welke de webcam beelden verzorgde kan n.l. ook muziek maken.
Ik had in eerste instantie mijn eigen computer meegenomen maar omdat er niets voorbereid was, was de birdcam computer toch een veel betere keuze.
De computer uit de schuur gehaald en een geweldige muziek avond gehad in de karakiet.

Momenteel , zoals jullie gezien hebben , komt er 1 koolmees elke avond trouw naar huis en blijft dan overnachten in mijn vogelhuisje.
Waarschijnlijk komt er geen echtpaar meer die een gezin willen stichten in mijn vogelhuisje.
Vandaar dat ik ervoor gekozen heb om de computer niet meer terug te plaatsen.
De webcam en de fly in sensor hangen nog in het huisje. Mocht er toch een echtpaar beslissen dat
zij in mijn vogelhuisje een gezin willen gaan stichten dan is de computer zo weer terug geplaatst.

Volgend jaar weer een kans.....

Frank

Geen opmerkingen:

Een reactie posten